donderdag 17 september 2009

Dag 2: Het echte werk begint

Het is inmiddels alweer de tweede dag in de states en vandaag ben ik echt begonnen. Het begon met een bewolkte maar warme ochtend. Gister kreeg ik een tip over een betere fiets route. Deze nieuwe route heb ik vandaag met succes gevolgd en ik moet eerlijk toegeven, deze route komt een stuk dichter bij de fietspaden die we in Nederland gewend zijn. Vanochtend heb ik een korte vergadering gehad met Arshan, hij heeft me verteld hoe yggdrasil (het framework voor het verzamelen van sensor data met sunspots) in elkaar zit. Ik heb aan Arshan uitgelegd wat INCAS³ graag zou zien in een volgende versie en het blijkt dat onze visies erg goed op elkaar aansluiten. Verder hebben we een aantal doelen gesteld voor mijn verblijf.

Ook heb ik een hele korte blik mogen werpen in het de echte hardware ontwikkel ruimte bij Sun, het enige wat ik daarop kan zeggen is: Georges we hebben nog veel te doen :D en ja ik moest daarna mijn onderkaak ondersteunen.

Tijdens de lunch kwam ik nog een leuk object tegen en uiteraard wil ik jullie dit niet onthouden.

Het is een auto op veel te grote wielen er zit bijna 50 cm tussen het chassis en de grond :D en dat voor een sportwagen.

Tijdens de terugweg kwam ik een groep mensen tegen die spontaan een soort optreden deden klonk erg leuk en na afloop renden ze allemaal weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten